אחרי שלימדנו אתכם איך לפתוח מייל עסקי ב-Gmail הגיע הזמן ללמוד איך לפתוח מייל עסקי ב-Outlook ובחינם. בשביל לעקוב אחרי המדריך אתם צריכים דומיין (שם של אתר www.website.co.il) ושרת אחסון עם אזור ניהול ב-cPanel. חשוב לציין שהשיטה שאנחנו נלמד אתכם כאן במדריך היא שיטה המומלצת לעסקים קטנים מאוד ובמידה ומדובר בפעולה של פתיחת מייל עסקי לארגון גדול רצוי לבדוק אופציות אחרות ופשוטות יותר שיעזרו לכם לנהל את המייל וליצור חשבונות מייל לעובדים חדשים בצורה פשוטה יותר.
איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?
יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.
✓ על ידי מילוי הטופס אני מאשר/ת קבלת טיפים, מדריכים בחינם וחומר פרסומי למייל
רכישת דומיין (שם לאתר ולמייל העסקי)
כאשר אנחנו רוצים ליצור מייל עסקי השלב הראשון בתהליך הוא רכישת דומיין לאתר. הדומיין הוא גם השם של האתר כמו למשל mediamail.co.il ובאמצעות הדומיין נוכל ליצור כתובות דואר אלקטרוני מותאמת על גבי הדומיין שבחרנו לרכוש.
כך שלדוגמא אם הדומיין הוא medimail.co.il ניתן יהיה ליצור כתובות מייל בסגנון של [email protected], [email protected] וכל שם אחר שאתם רוצים ליצור על גבי המייל העסקי. החלק של mediamail.co.il הוא קבוע וניתן לבחור כל שם שאתם רוצים שיופיע לפני השטרודל.
מתחת ניתן לצפות בהדרכה לרכישת דומיין ישראלי + ספקי דומיינים שמהם ניתן לרכוש את הדומיין.
חברות דומיינים ומחירים
רכישת אחסון עבור המייל העסקי
לאחר רכישת האחסון לאתר השלב הבא יהיה לרכוש אחסון אתרים. אחסון לאתר מאפשר לנו גם ליצור אתר ולהעלות אותו לאוויר וגם מאפשר לנו ליצור כתובות מיילים שאותם נוכל לייבא אל חשבון הגימייל שלנו לאחר מכן ונוכל לעשות זאת בבחינם.
בצורה הזאת אנחנו משלמים על דבר אחד שהוא אחסון או כתובות מייל ומקבלים 2 דברים שזה גם אחסון לאתר וגם כתובות מייל שמגיעות ביחד עם האחסון.
חשוב לציין שברגע שאתם רוכשים אחסון יש חבילות שמגבילות את כמות המיילים לכתובת מייל אחד (בדרך כלל החבילה הזולה יותר) ורצוי לרכוש חבילה שלא מגבילה אתכם ומאפשרת לכם ליצור יותר ממייל אחד. הדבר השני שיש לקחת בחשבון שבמרבית חברות האחסון המחיר עולה לאחר תקופת ההתקשרות.
זאת אומרת שאם רכשתם אחסון לשנה אחת המחיר יעלה לאחר שנה ובגלל זה רצוי לרכוש את האחסון ל-3 שנים כדי לשמור את המחיר הזול לאורך זמן.
חברות אחסון אתרים ומחירים
קישור הדומיין לאחסון באמצעות DNS
לאחר רכישה של אחסון ודומיין השלב הבא יהיה לקשר בין האתר לבין השרת אחסון על מנת שנוכל לבנות אתר על שרת האחסון וגם שנוכל ליצור כתובות מיילים עסקיות ולהשתמש בהם בחשבון הגימייל שלנו.
לאחר הקישור של הדומיין אל שרת האחסון נצטרך לחכות עד 24 שעות בשביל שהקישור יתבצע ויתעדכן ורק לאחר מכן נוכל להמשיך במדריך וליצור את המייל העסקי בשרת האחסון.
יצירת מייל עסקי באחסון
בשביל שתוכלו לעקוב אחרי מדריך זה אתם צריכים שיהיה לכם דומיין עם שרת אחסון ופאנל הניהול של האחסון צריך להיות c-Panel. אם אתם לא בטוחים מה זה שרת אחסון אתם יכולים לצפות במדריך של העלאת אתר לאחסון לפרטים נוספים. באחסונים מסוימים יש פאנל ניהול השונה ממה שמוצג במדריך ואם זה המצב ואתם לא מצליחים לעקוב אחרי ההוראות של המדריך תנסו לפנות לתמיכה של האחסון שלכם ולבקש מהם סיוע.
על מנת להתחיל תחילה ניצור מייל עסקי באחסון. בשביל לעשות זאת עליכם להיכנס לאזור ניהול של האתר (cPanel) ושם חפשו את הכפתור של "Email Accounts" ותלחצו עליו.
בעמוד שיפתח תהיה לכם את האפשרות להגדיר מייל חדש. תחילה וודאו שהדומיין/אתר שלכם הוא זה שמופיע לצד "Email" ותגדירו את שם המשתמש והסיסמא שאתם רוצים שיהיו למייל. בנוסף בשדה של Mailbox Quota (נפח המקום המקסימלי במייל של האחסון) תגדירו את הערך הכי גבוה שאתם יכולים (באחסונים מסוימים ניתן להגדיר את זה ללא הגבלה ובאחרים יש הגבלה כמו באחסון שלנו שהמגבלה היא 4000 מגה. לחצו על הכפתור "Create Account" ותדאגו לשמור את המשתמש והסיסמא שהגדרתם (נשתמש בהם בהמשך).
לאחר שסיימתם להכניס את המייל החדש ולחצתם על "Create Account" תוכלו לראות בתחתית העמוד את כל חשבונות המייל המופיעים באחסון שלכם. מצאו את המייל שכרגע הגדרתם, לחצו על הכפתור הימני של "More" ותבחרו באפשרות של "Configure Email Client".
אחרי לחיצה על כניסה לעמוד של הגדרות המייל תוכלו לראות תחת הכותרת של "Manual Settings" את כל הפרטים שאתם תצטרכו על מנת להגדיר את המייל העסקי באאוטלוק. שמרו את החלון פתוח ויחד עם הסיסמא שהגדרתם למייל בשלב הראשוני ונתקדם לשלב הבא של עריכת הפרטים ב-Outlook.
יצירת המייל העסקי ב-Outlook
אחרי שסיימתם להגדיר את חשבון המייל בשרת האחסון נוסיף את הפרטים של חשבון המייל ב-Outlook. בשביל להתחיל כנסו ל-Outlook ובחלון העליון תלחצו על הכפתור של "קובץ" ולאחר מכן על הכפתור של "הוספת חשבון".
בחלון של הוספת חשבון מייל חדש נבחר באפשרות של "קבע באופן ידני את תצורת הגדרות השרת או סוגי שרתים נוספים" ולאחר מכן נלחץ על הכפתור הבא.
בחלון הבא של "בחירת שירות" נסמן את האפשרות של "דואר אלקטרוני באינטרנט" ונלחץ על הכפתור של הבא.
בחלון שיפתח נוכל להגדיר את כל הנתונים שאנחנו רוצים להגדיר עבור המייל העסקי. את חלק מהנתונים תצטרכו לקחת משרת האחסון ואת השאר תגדירו כמו ההגדרות בתמונה.
– בשדה של "השם שלך" נכניס את השם שאנו רוצים שיופיע בחשבון המייל ובהודעות שאנחנו שולחים. בדרך כלל נהוג להכניס את השם העסק בעברית או באנגלית או את שם העובד.
– בשדה של "כתובת דואר אלקטרוני" תגדירו את כתובת הדואר האלקטרוני שיצרתם בשרת האחסון בשלב הראשון של המדריך.
– בשדה של "סוג החשבון" תדאגו שהאפשרות שתהיה מסומנת היא "IMAP" ובשדה של הסיסמא תכניסו את הסיסמא שהגדרתם לחשבון מייל שיצרתם באחסון.
– את כל שאר הנתונים תעתיקו מההגדרות של האחסון בצורה דומה למה שמופיע בתמונה מתחת ולפי הסימונים של המספרים (תעתיקו את הנתונים מהאחסון שלכם ולא מהתמונה).
לאחר שאתם מסיימים להגדיר את כל הפרטים כמו שצריך תלחצו על הכפתור של "הגדרות נוספות" על מנת שנוכל לבצע את שאר השינויים.
בתוך החלונית של הגדרות נוספות נלחץ בתפריט העליון על האפשרות של "שרת יוצא" ונסמן שם את האפשרות של "שרת הדואר היוצא שלי (SMPT) דואר אימות".
לאחר מכן כשאנחנו עדיין נמצאים בחלונית של הגדרות נוספות נלחץ על הכפתור של "מתקדם" ונגדיר שם את האפשרויות שצריך לפי התמונה. שימו לב שבסוג ההצפנה יש צורך לבחור ב-SSL ויש צורך גם לשנות את הפורטים המופעים ב-Outlook לפורטים שמופיעים בשרת האחסון (מספרי הפורטים יכולים להשתנות משרת לשרת).
לאחר שסיימתם להגדיר את כל הפרטים כמו שצריך תלחצו על אישור בחלונית של "הגדרות מתקדמות" ולאחר מכן תלחצו על הבא. במידה והגדרתם את כל הנתונים כמו שצריך אז אתם תקבלו את החלונית הבאה שמאשרת שהכל עובד וניתן לקבל ולשלוח מיילים מתוך הדואר האלקטרוני העסקי שהגדרתם.
בשביל לשפר את השיווק של העסק בדואר אלקטרוני רצוי גם לעשות שימוש באמצעי של חתימה מעוצבת למייל ביחד עם המייל העסקי וזאת על מנת שתוכלו להציג עיצוב לוגו של העסק ופרטי העסק בכל מייל שאתם שולחים ללקוחות. למשתמשי Outlook יש לנו מדריך נוסף המסביר איך להוסיף חתימה למייל ב-Outlook שיעזור לכם ליצור או להוסיף את החתימה לחשבון שיצרתם.
עוד לא צפיתם בהדרכה? זה בחינם!
אני רוצה ללמד אתכם לבנות אתר אחד בחינם. מדובר על הדרכה של למעלה משעה וחצי שבה אני אלמד אותך מ-0 לבנות אתר כולל רכישת אחסון ודומיין. לקבלת ההדרכה למייל באופן מיידי יש להשאיר פרטים מתחת.
✓ על ידי מילוי הטופס אני מאשר/ת קבלת טיפים, מדריכים בחינם וחומר פרסומי למייל
אם אהבתם את המדריך ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת:
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:
ניסיתם את המייל העסקי של Outlook והחלטתם שאתם לא מרוצים? למזלנו ניתן לבצע החלפה ולעבור לגימייל. צפו במדריך הבא ונלמד אתכם איך ליצור מייל עסקי ב-Gmail ובחינם.
חתימה למייל היא אחד האלמנטים השיווקיים החזקים ביותר. אם עוד אין לכם חתימה למייל זה הזמן לשנות את המחדל. כנסו למדריך הבא ונלמד אתכם להוסיף חתימה ממותגת למייל ב-Outlook.
אז סיימתם ליצור מייל לעסק באאוטלוק ועכשיו אתם רוצים לשלוח ניוזלטר לרשימת תפוצה ולא יודעים איך? צפו במדריך הבא ונלמד אתכם צעד אחר צעד איך לשלוח מייל HTML באאוטלוק.