יצירת מייל עסקי ב-Outlook

MediaMail » מייל עסקי » יצירת מייל עסקי ב-Outlook

אחרי שלימדנו אתכם איך לפתוח מייל עסקי ב-Gmail הגיע הזמן ללמוד איך לפתוח מייל עסקי ב-Outlook ובחינם. בשביל לעקוב אחרי המדריך אתם צריכים דומיין (שם של אתר www.website.co.il) ושרת אחסון עם אזור ניהול ב-cPanel. חשוב לציין שהשיטה שאנחנו נלמד אתכם כאן במדריך היא שיטה המומלצת לעסקים קטנים מאוד ובמידה ומדובר בפעולה של פתיחת מייל עסקי לארגון גדול רצוי לבדוק אופציות אחרות ופשוטות יותר שיעזרו לכם לנהל את המייל וליצור חשבונות מייל לעובדים חדשים בצורה פשוטה יותר.

יצירת מייל עסקי באאוטלוק

יצירת מייל עסקי באחסון

בשביל שתוכלו לעקוב אחרי מדריך זה אתם צריכים שיהיה לכם דומיין עם שרת אחסון ופאנל הניהול של האחסון צריך להיות c-Panel. אם אתם לא בטוחים מה זה שרת אחסון אתם יכולים לצפות במדריך של העלאת אתר לאחסון לפרטים נוספים. באחסונים מסוימים יש פאנל ניהול השונה ממה שמוצג במדריך ואם זה המצב ואתם לא מצליחים לעקוב אחרי ההוראות של המדריך תנסו לפנות לתמיכה של האחסון שלכם ולבקש מהם סיוע.

על מנת להתחיל תחילה ניצור מייל עסקי באחסון. בשביל לעשות זאת עליכם להיכנס לאזור ניהול של האתר שלכם (cPanel) ושם חפשו את הכפתור של “Email Accounts” ותלחצו עליו.

כניסה לאזור ניהול של אימיילים

בעמוד שיפתח תהיה לכם את האפשרות להגדיר מייל חדש. תחילה וודאו שהדומיין/אתר שלכם הוא זה שמופיע לצד “Email” ותגדירו את שם המשתמש והסיסמא שאתם רוצים שיהיו למייל. בנוסף בשדה של Mailbox Quota (נפח המקום המקסימלי במייל של האחסון) תגדירו את הערך הכי גבוה שאתם יכולים (באחסונים מסוימים ניתן להגדיר את זה ללא הגבלה ובאחרים יש הגבלה כמו באחסון שלנו שהמגבלה היא 4000 מגה). לחצו על הכפתור של “Create Account” ותדאגו לשמור את שם המשתמש והסיסמא שהגדרתם (נשתמש בהם בהמשך).

יצירת אימייל חדש באזור הניהול של האחסון cPanel

לאחר שסיימתם להכניס את המייל החדש ולחצתם על “Create Account” תוכלו לראות בתחתית העמוד את כל חשבונות המייל המופיעים באחסון שלכם. מצאו את המייל שכרגע הגדרתם, לחצו על הכפתור הימני של “More” ותבחרו באפשרות של “Configure Email Client”.

הגדרת תצורת מייל לקוח באחסון

אחרי לחיצה על כניסה לעמוד של הגדרות המייל תוכלו לראות תחת הכותרת של “Manual Settings” את כל הפרטים שאתם תצטרכו על מנת להגדיר את המייל העסקי באאוטלוק. שמרו את החלון פתוח ויחד עם הסיסמא שהגדרתם למייל בשלב הראשוני ונתקדם לשלב הבא של עריכת הפרטים ב-Outlook.

הגדרות המייל בשרת האחסון

יצירת המייל העסקי ב-Outlook

אחרי שסיימתם להגדיר את חשבון המייל בשרת האחסון נוסיף את הפרטים של חשבון המייל ב-Outlook. בשביל להתחיל כנסו ל-Outlook ובחלון העליון תלחצו על הכפתור של “קובץ” ולאחר מכן על הכפתור של “הוספת חשבון”.

יצירת חשבון מייל חדש ב-Outlook

בחלון של הוספת חשבון מייל חדש נבחר באפשרות של “קבע באופן ידני את תצורת הגדרות השרת או סוגי שרתים נוספים” ולאחר מכן נלחץ על הכפתור הבא.

הוספת פרטים ראשוניים למייל העסקי

בחלון הבא של “בחירת שירות” נסמן את האפשרות של “דואר אלקטרוני באינטרנט” ונלחץ על הכפתור של הבא.

פתיחת דואר אלקטרוני באינטרנט

בחלון שיפתח נוכל להגדיר את כל הנתונים שאנחנו רוצים להגדיר עבור המייל העסקי. את חלק מהנתונים תצטרכו לקחת משרת האחסון ואת השאר תגדירו כמו ההגדרות בתמונה.

– בשדה של “השם שלך” נכניס את השם שאנחנו רוצים שיופיע בחשבון המייל ובהודעות שאנחנו שולחים. בדרך כלל נהוג להכניס את השם של העסק בעברית או באנגלית או את שם העובד.

– בשדה של “כתובת דואר אלקטרוני” תגדירו את כתובת הדואר האלקטרוני שיצרתם בשרת האחסון בשלב הראשון של המדריך.

– בשדה של “סוג החשבון” תדאגו שהאפשרות שתהיה מסומנת היא “IMAP” ובשדה של הסיסמא תכניסו את הסיסמא שהגדרתם לחשבון מייל שיצרתם באחסון.

– את כל שאר הנתונים תעתיקו מההגדרות של שרת האחסון בצורה דומה למה שמופיע בתמונה מתחת ולפי הסימונים של המספרים (תעתיקו את הנתונים מהאחסון שלכם ולא מהתמונה).

לאחר שאתם מסיימים להגדיר את כל הפרטים כמו שצריך תלחצו על הכפתור של “הגדרות נוספות” על מנת שנוכל לבצע את שאר השינויים.

הגדרת חשבון מייל עסקי באאוטלוק

בתוך החלונית של הגדרות נוספות נלחץ בתפריט העליון על האפשרות של “שרת יוצא” ונסמן שם את האפשרות של “שרת הדואר היוצא שלי (SMPT) דואר אימות”.

אימות SMTP למייל מהאחסון

לאחר מכן כשאנחנו עדיין נמצאים בחלונית של הגדרות נוספות נלחץ על הכפתור של “מתקדם” ונגדיר שם את האפשרויות שצריך לפי התמונה. שימו לב שבסוג ההצפנה יש צורך לבחור ב-SSL ויש צורך גם לשנות את הפורטים המופעים ב-Outlook לפורטים שמופיעים בשרת האחסון (מספרי הפורטים יכולים להשתנות משרת לשרת).

הגדרת פרטים נוספים ופורטים למייל

לאחר שסיימתם להגדיר את כל הפרטים כמו שצריך תלחצו על אישור בחלונית של “הגדרות מתקדמות” ולאחר מכן תלחצו על הבא. במידה והגדרתם את כל הנתונים כמו שצריך אז אתם תקבלו את החלונית הבאה שמאשרת שהכל עובד וניתן לקבל ולשלוח מיילים מתוך הדואר האלקטרוני העסקי שהגדרתם.

הגדרת המייל באאוטלוק עברה בהצלחה

בשביל לשפר את השיווק של העסק בדואר אלקטרוני רצוי גם לעשות שימוש באמצעי של חתימה מעוצבת למייל ביחד עם המייל העסקי וזאת על מנת שתוכלו להציג עיצוב לוגו של העסק ופרטי העסק בכל מייל שאתם שולחים ללקוחות. למשתמשי Outlook יש לנו מדריך נוסף המסביר איך להוסיף חתימה למייל ב-Outlook שיעזור לכם ליצור או להוסיף את החתימה לחשבון שיצרתם.

אם אהבתם את המדריך ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת:

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:

יצירת מייל עסקי ב-Gmail

ניסיתם את המייל העסקי של Outlook והחלטתם שאתם לא מרוצים? למזלנו ניתן לבצע החלפה ולעבור לגימייל. צפו במדריך הבא ונלמד אתכם איך ליצור מייל עסקי ב-Gmail ובחינם.

הוספת חתימה ב-Outlook

חתימה למייל היא אחד האלמנטים השיווקיים החזקים ביותר. אם עוד אין לכם חתימה למייל זה הזמן לשנות את המחדל. כנסו למדריך הבא ונלמד אתכם להוסיף חתימה ממותגת למייל ב-Outlook.

שליחת ניוזלטרHTML ב-Outlook

אז סיימתם ליצור מייל לעסק באאוטלוק ועכשיו אתם רוצים לשלוח ניוזלטר לרשימת תפוצה ולא יודעים איך? צפו במדריך הבא ונלמד אתכם צעד אחר צעד איך לשלוח מייל HTML באאוטלוק.

יש לכם שאלות או משהו להוסיף? שתפו אותנו בתגובות מתחת!

אם יש לכם שאלות או משהו להוסיף נשמח לשמוע מכם בתגובות מתחת ולסייע במידת הצורך.

    כתיבת תגובה

    מלאו את כל השדות על מנת להשאיר תגובה (האימייל שלכם לא יוצג באתר).

    כלי נגישות