רוצים לקבל עדכונים וחדשות לגבי כל מה שחם בעולם המיילים? מחכים לכם במרחק לחיצה

מהי חתימה למייל ומה עושים איתה?

MediaMail » חתימה למייל » מהי חתימה למייל ומה עושים איתה?

חתימה למייל היא מסוג הדברים הקטנים שעושים את ההבדל הגדול ביותר עבור בעלי עסקים וחברות. במרבית המקרים בתהליך הראשוני של מיתוג לעסק אחת המטרות העיקריות שלנו היא לגרום לכך שהלקוחות ילמדו להכיר את העסק וידעו לזהות אותו לפי הלוגו. באמצעות חתימה למייל מעתה ואילך תוכלו להציג את הלוגו ופרטי העסק ללקוחות שלכם בכל אחד מהמיילים שאתם שולחים. במאמר זה באמצעות דוגמאות וטיפים נסביר לכם מהי חתימה למייל ולמה חשוב לעשות בה שימוש בכל מייל עסקי שאתם שולחים.

מהי חתימה למייל ומה עושים איתה?

איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?

יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.

מה זה חתימה למייל?

חתימה למייל היא תמונה מעוצבת המכילה את הלוגו ופרטי העסק (טלפון, פקס, כתובת, אתר אינטרנט, עמוד פייסבוק וכו…) והיא מופיעה בתחתית של כל מייל שאתם שולחים. בדרך כלל על מנת שתוכלו לקבל עיצוב חתימה למייל אתם תצטרכו לפנות למעצב גרפי שיעצב תמונה מקצועית עבור העסק שלכם. לעיתים גם תצטרכו עיצוב שונה עם פרטים שונים לכל אחד מהעובדים בחברה ובהתאם לגודלה. מתחת תוכלו לראות כמה דוגמאות לחתימות למייל שעיצבנו בעבר על מנת שתוכלו להבין את הרעיון בצורה טובה יותר.

חתימה1
חתימה2
חתימה3
חתימה4
חתימה5
חתימה6

בנוסף לחתימות שעשויות מתמונה קיימות גם חתימות שנבנות בקוד HTML ומורכבת מלוגו העסק ומטקסט פשוט שניתן לעריכה. הבעיה בשימוש בחתימה מייל שעשויה מטקסט היא שספקיות מייל שונות לעיתים מציגות את הטקסט בצורה לא אחידה והתצוגה של החתימה הדיגיטלית משתנה מספק מייל אחד למשנהו, לפעמים גם התצוגה תישבר והחתימה תוצג בצורה לא מקצועית.

השימוש הנפוץ והעדיף הוא שימוש בתמונה מעוצבת שאנחנו יודעים שתוצג בצורה אחידה לכלל הלקוחות שלנו ולכל ספקי המייל השונים. כמו בכל דבר בחיים גם כאן לצערנו יש חסרונות שחשוב להכיר. החיסרון הראשון הוא שבספקיות מייל מסוימות כמו גרסאות Outlook הישנות לפעמים יש חסימה של תמונות מכל המיילים וזה לא משהו שאנחנו לא יכולים לשלוט מאחר והבעיה היא במחשב של הנמען, ולמרות זאת בעידן של היום הבעיה הזאת פחות שכיחה וכמעט כל ספקית מייל יודעת לתמוך בחתימת תמונה. בעיה נוספת היא שלעסקים וחברות גדולות יש צורך בתמונה שונה עם פרטים שונים לכל עובד ועובד בחברה וזה יכול להצריך משאבים רבים ופנייה פרטנית למעצב גרפי עבור כל עובד חדש שנכנס לחברה ועבור כל שינוי פרטים של עובד קיים.

על מנת לפתור את הבעיה השנייה אנחנו מתכננים בעתיד לפתח מערכת ייחודית ומתקדמת שתאפשר לבעלי עסקים לבנות חתימה למייל מתבניות עיצוב מוכנות ולשנות בקלות באמצעות המערכת את פרטי החתימה עבור כל העובדים בחברה. על ידי שימוש במערכת תוכלו לחסוך את השימוש במעצב גרפי ובעלויות הגבוהות שמתלוות ליצירת חתימות ושינוי חתימות קיימות.

דוגמא לחתימה למייל בג'ימייל

טיפים חשובים לשימוש בחתימות

אז כפי שכנראה הצלחתם להבין מהטקסט מעל בשביל להימנע מבעיות תצוגה השימוש בחתימה לעסק שעשויה מתמונה תהיה עדיפה על שימוש בחתימה של טקסט.

דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון בעת שימוש בחתימה שעשויה מתמונה ואפילו בחתימה שעשויה מטקסט הוא שעדיף שרוחב החתימה לא יעלה על 320 פיקסלים. ברגע שרוחב החתימה יהיה ארוך מ-320 פיקסלים בחלק מהטלפונים הניידים בעלי רזולוציה נמוכה (בעיקר טלפונים ישנים) התמונה תחתך והצופה במייל לא יוכל לצפות בה בצורה תקינה.

מכאן כל מה שנותר לעשות זה להגדיר את החתימה למייל בצורה תקינה בספקית המייל שלכם ולשפר את הרושם שמקבלים הלקוחות שלכם של העסק. למי שזקוק לעזרה בנושא יש לנו מדריך באתר עבור הוספת חתימה למייל ב-Gmail ומדריך של הוספת חתימה למייל ב-Outlook.

ודבר נוסף ומעניין שניתן לראות בשנים האחרונות זה שיש חברות ועסקים שהתחילו להציג עיצוב באנר קטן של העסק מתחת ומעל לחתימה של כל עובד ובבאנר תוכלו לפרסם שירותים ומבצעים חדשים שיש לכם להציע. מדובר באופציה חדשה שמאפשרת לכם לשווק שירותים בחינם לכלל הלקוחות הקיימים וללקוחות חדשים שמתנהלים מולכם במייל.

עוד לא צפיתם בהדרכה? זה בחינם!

 אני רוצה ללמד אתכם לבנות אתר אחד בחינם. מדובר על הדרכה של למעלה משעה וחצי שבה אני אלמד אותך מ-0 לבנות אתר כולל רכישת אחסון ודומיין. לקבלת ההדרכה למייל באופן מיידי יש להשאיר פרטים מתחת.

אם אהבתם את המדריך ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת:

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:

הוספת חתימה בגימייל (Gmail)

נכון להיום Gmail היא כנראה ספקית המייל הפופולרית ביותר בעולם. כנסו למדריך הבא על מנת ללמוד איך להוסיף את החתימה של העסק שלכם ב-Gmail ואיך להגדיר בצורה נכונה ותקינה את כל הפרטים וההגדרות החשובות עבור החתימה.

הוספת חתימה ב-Outlook

לאחר שהצלחתם להבין מהי חתימה למייל הגיע הזמן לפנות אלינו על מנת שנעצב לכם חתימה מקצועית ולאחר מכן תוכלו להוסיף אותה ב-Outlook. צפו במדריך הבא על מנת לראות צעד אחר צעד איך להגדיר את החתימה שלכם בתוכנת ב-Outlook.

3 תגובות

  1. טלי
    טלי

    היי,

    לא ציינתם חיסרון גדול של תמונות (ולכן אני גם לא בעד תמונה בחתימה שכוללת את הפרטים)
    התמונות ששמתם כאן הם כמו כרטיס ביקור, ואין אפשרות ללינקים (רק אחד אולי), ואם צריך לינק לאתר ולרשתות חברתיות, ולמייל – אין אפשרות..

    1. MediaMail
      MediaMail

      היי טלי,
      תודה על התוספת שלך למאמר.

      בגדול את צודקת, שימוש בלינקים הוא חיסרון גדול שיש לחתימה למייל שהיא תמונה ובדרך כלל בחתימת תמונה אנחנו מכניסים רק קישור לאתר אינטרנט.

      למרות זאת קיימות דרכים להתגבר על הבעיה. אם תסתכלי בעמוד מתחת תוכלי לראות דוגמאות נוספות לחתימות למייל ובחלקם יש גם קישורים לרשתות החברתיות:
      https://www.mediamail.co.il/email-signature/

      בחתימות עם הקישורים הנוספים פשוט חילקנו את התמונה עם הפרטים של העסק לתמונה אחת ואת החלק של הרשתות החברתיות לתמונה/תמונות נוספות עם קישורים אחרים. ככה שהחתימה טוענת יותר מתמונה אחת ויותר מקישור אחד.

      הסיבה העיקרית לשימוש בתמונות היא שיש הרבה עסקים שמשתמשים בחתימה שהיא קוד והתצוגה משתנה מספק מייל אחד לאחר וזה פחות יציב (הבעיה הזאת הרבה יותר שכיחה ממה שאת חושבת). אפשר לפתור את הבעיה של השינויים עם כתיבת קוד HTML מותאם לחתימה אבל אין הרבה אנשים בארץ שיודעים לכתוב קוד שתומך בכל ספקי המייל השונים ובדרך כלל זה לא יהיה שווה את ההשקעה ואת הזמן.

      בעתיד אנחנו מתכננים לפתח מערכת חתימות למייל שתאפשר לבנות חתימת HTML מתוך תבנית מוכנה ועם קוד תקני אבל כרגע האופציה הכי טובה היא שימוש בתמונות.

      1. טלי
        טלי

        תודה על התגובה.
        ראיתי את החתימות הנוספות. באמת רעיון לחלק לכמה תמונות. למרות שזה כ"כ לא WEBי לשים תמונה לפרטים, כנראה שאין ברירה 🙁
        ואני יודעת שזה מסובך, אני מתכנתת WEB ויצא לי לא פעם לכתוב קוד לשליחת מייל – ואין תמיכה ברוב מאפייני ה CSS אפילו באאוטלוק.. התצוגה מתחרבשת גם בלי להוסיף כמה ספקיות מייל..

לא ניתן לפרסם תגובות

כלי נגישות