אחד מערוצי השיווק הכי חזקים בעולמות של שיווק העסק במייל הוא היכולת לשלוח פניות קרות ליצירת שיתופי פעולה אם אנשים שעדיין לא יצא לנו להכיר.
במאמר הזה נבין מהם פניות קרות במייל, איך התהליך עובד כאשר אנחנו רוצים לשלוח מיילים קרים ומהם הפרמטרים שכדאי להכיר במידה ואנחנו בוחרים מערכת לשליחת מיילים קרים.
איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?
יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.
✓ על ידי מילוי הטופס אני מאשר/ת קבלת טיפים, מדריכים בחינם וחומר פרסומי למייל
מהם פניות קרות במייל?
יוצא לכם לפעמים לקבל פניות ספאם במייל עם כל מיני הצעות לשיתופי פעולה או לשירותים עסקיים בתשלום?? יוצא לכם גם לפעמים לקבל הודעות נוספות אחרי ההודעה הראשונה במידה ולא הגבתם?
מרבית הפניות האלו מתבצעות באופן אוטומטי על ידי כלים של פניות קרות במייל, ורוב הכלים האלו מאפשרים גם ליצור תהליך אוטומטי שבו אם למשל אנחנו לא מקבלים תשובה מהנמען נוכל לשלוח הודעות נוספת באופן אוטומטי ולהגדיל את הסיכוי לתגובה.
וכאשר אנחנו יודעים ליצור פניות במייל באופן אוטומטי ויש לנו רשימת תפוצה מספיק גדולה, נוכל להגדיל את ההכנסות של העסק באופן די משמעותי או אפילו ליצור שיתופי פעולה שלא חשבנו עליהם לפני כן.
איך פניות קרות במייל עובדות?
אם אנחנו רוצים להבין איך פניות קרוב במייל עובדות אז ככה זה נראה מאחורי הקלעים.
אני בתור התחלה צריך למצוא רשימה של אנשים שאני יכול לשלוח להם מיילים, לאחר מכן אני יוצר הודעה ומשנה את המייל והפרמטרים השונים לפי פרמטרים שאני מכניס מראש במסמך גוגל שייטס (שם הנמען, אתר אינטרנט, הודעה מותאמת, טלפון וכו'…).
אני כותב מבנה של הודעה אחת שמתאימה את עצמה לפי הפרטים שהזנתי של הנמען והתהליך המתקדם הזה מאפשר לי ליצור תבנית מייל אחת שאני יכול להתאים ולשנות לפי האדם שאליו אני רוצה לשלוח את ההודעה.
אז אני אצור מבנה של הודעה אחת והפרמטרים כמו: שם, שורה מותאמת, אתר אינטרנט וכו'… ישתנו לפי הפרמטרים שהגדרתי מראש בקובץ גוגל שייטס כאשר יצרתי את רשימת התפוצה שאליה אני אשלח את ההודעות.
ובמידה והנמען לא מגיב לי לאחר יום אחד או יותר אני יכול להגדיר שליחה של מייל נוסף באופן אוטומטי. התהליכי אוטומציה האלו הם מה שיאפשר לי לגדול בעסק ולהביא לקוחות חדשים מבלי לשלם על פרסום ממומן.
איך לבחור פלטפורמה לפניות קרות במייל?
בגדול רוב הפלטפורמות הטובות מציעות פרמטרים זהים שהם הדברים הבסיסיים שאנחנו צריכים כדי לשלוח פניות קרות באופן אוטומטי. מתחת אפשר לראות כמה פרמטרים שאני מסתכל עליהם בעת בחירת מערכות של Cold Email Outreach.
- אפשרות לתזמן הודעות נוספת אם אין תגובה מהנמען
- אפשרות ליצור קמפיינים ולהכניס רשימות מיילים לכל קמפיין
- אפשרות להוסיף נמענים לקמפיין פעיל ושליחת הודעות לנמענים החדשים באופן אוטומטי (לא קיים בכל מערכת)
- אפשר לשלוח מיילים באמצעות SMTP מותאם או דרך Gmail
- האופציה לערוך את המייל שאני שולח באמצעות קוד HTML
- מערכת עם תמיכה ב-RTL ושליחת מיילים בעברית
- אפשרות לשליטה במועד התזמון והימים של שליחת המיילים (למשל רק ראשון עד חמישי מהשעות 12:00 ועד 20:00
- היכולת לחמם מייל חדש כדי להקטין את הסיכוי שהוא ייחסם
- שימוש ב-AI כדי לשלוח מיילים עם התאמה אישית במהירות
- אפשרות ליצור Workspace נפרד לעסקים שונים כדי לשמור על סדר וארגון
בגדול אלו מרבית הפרמטרים שאני רוצה שיופיעו במערכות של הפניות קרות שבהם אני משתמש וכל עוד הם יופיעו גם במערכת שתבחרו יהיה לכם הרבה יותר קל לנהל את התהליך של פניות קרות לרשימות תפוצה במייל.
עוד לא צפיתם בהדרכה? זה בחינם!
אני רוצה ללמד אתכם לבנות אתר אחד בחינם. מדובר על הדרכה של למעלה משעה וחצי שבה אני אלמד אותך מ-0 לבנות אתר כולל רכישת אחסון ודומיין. לקבלת ההדרכה למייל באופן מיידי יש להשאיר פרטים מתחת.
✓ על ידי מילוי הטופס אני מאשר/ת קבלת טיפים, מדריכים בחינם וחומר פרסומי למייל
אם אהבתם את המדריך ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת: