איך לשווק/לקדם את העסק במייל

MediaMail » איך לשווק/לקדם את העסק במייל

רבים מבעלי העסקים לא יודעים זאת אבל יש מספר גדול של דרכים לשווק את העסק באמצעות המייל (Email Marketing). קיימות דרכים שיאפשרו לנו לעשות זאת ללא תשלום ודרכים נוספות שיצריכו תשלום סמלי אבל במרבים המקרים התשלום הזה יחזיר את ההשקעה.

במאמר הבא תוכלו ללמוד מהם הדרכים הקיימות לקידום העסק במייל ונדבר בעיקר על שיווק באמצעות ניוזלטרים, באנרים פרסומיים, מודעות בגוגל ועוד…

איך לשווק/לקדם את העסק במייל

מעוניינים לקדם/לשיווק את העסק במייל? השאירו פרטים מתחת ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם:

שיווק באמצעות ניוזלטרים

לאחר שהצלחתם לבנות רשימת תפוצה ניוזלטרים יהיו הכלי החזק ביותר לשיווק העסק. אחד היתרונות הגדולים ביותר של ניוזלטר ורשימות תפוצה הוא העובדה ששליחת ניוזלטר כמעט ולא עולה לנו כלום (לעיתים עלות נמוכה של כמה עשרות שקלים לספק ניוזלטרים).

יתרון נוסף של ניוזלטרים הוא העבודה שרשימת התפוצה שאנחנו בונים במשך השנים נשארת בבעלות המלאה שלנו. בפייסבוק למשל כאשר אנחנו פותחים עמוד עסקי העמוד שייך לפייסבוק והם יכולים לסגור אותו מתי שהם רק רוצים ולעיתים גם ללא סיבה מוצדקת. המטרה שלנו בתור בעלי עסקים היא להקטין את הסיכון ולצבור כמה שיותר נכסים השייכים לנו ללא מתווך או גורם באמצע.

לעומת זאת אחד החסרונות של השימוש בניוזלטרים הוא העובדה ששיעור הלחיצות על המיילים שנשלחים הוא לא גבוה במיוחד ועל מנת לראות תוצאות יש לבנות רשימת תפוצה גדולה ואיכותית בשביל שנוכל לראות אפקט משמעותי.

על מנת לנצל את רשימת התפוצה חשוב לבצע שיווק חכם ונכון ולהתאים את הכותרות והתוכן בצורה כזאת שתגרום לצופה ללחוץ על המייל שאנחנו שולחים ועל זה נדבר בפסקה הבאה.

התאמת כותרות ותיאור של ניוזלטר כמו בקידום אתרים

אם יצא לכם לעשות קצת בתחום של קידום אתרים אז אתם בטח יודעים כבר שאחד הפרמטרים המשמעותיים של קידום אתרים הוא הגדרת כותרת ותיאור של העמוד (הכותרות של העמוד משפיעה גם על הביטוי והרלוונטיות של העמוד בצורה המשמעותית ביותר).

אז כפי שציינו קידום אתרים אורגני חכם יצריך מאיתנו להגדיר כותרת ותיאור מעניינים שיגרמו לגולש שעשה חיפוש בגוגל להחליט ללחוץ על התוצאה שלנו ולא על התוצאה של המתחרים.

אז בצורה דומה לכך שאנחנו מגדירים כותרת לעמוד בגוגל אנחנו צריכים לחשוב בצורה דומה על הגדרת כותרת מעניינת ותיאור גם למייל שאנחנו שולחים לרשימת התפוצה.

הכותרת של המייל שאנחנו שולחים היא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על הגדלת שיעור הלחיצות של המייל וככל שנקדיש יותר זמן ומחשבה לכתיבת כותרת חכמה ומושכת כך שיעור הלחיצות לכל מייל שאנחנו שולחים יגדל.

שיווק העסק באמצעות באנרים

אמצעי נוסף ומאוד יעיל לשיווק העסק במייל הוא באמצעות הצגת באנרים בכל מייל שאנחנו שולחים או באמצעות מודעות ממומנות בג’ימייל.

באנרים/מודעות למייל הם בעצם תמונות של באנרים שאתם יכולים לצרף לכל מייל שאתם שולחים ללקוחות. ככל שאתם מתנהלים מול יותר לקוחות וככל שיש לכם יותר עובדים שיווק באמצעות באנרים במייל יהיה הרבה יותר יעיל ויגיע למרבית הלקוחות הקיימים שיש להם.

באופן רגיל על מנת לבצע קמפיין רימרקטינג אנחנו צריכים לשלם לא מעט לגוגל ולפייסבוק וכאן לעומת זאת יש לנו את האפשרות לפרסם מודעה פרסומית מתחת לחתימה למייל ולהציג שם מוצרים או שירותים שאנחנו רוצים לשווק ללקוחות שמולם אנחנו מתנהלים.

אופציה נוספת שיש לנו הדומה לבאנרים אך מעט שונה היא פרסום ממומן באמצעות Gmail. כאן בעצם אנחנו משתמשים בשירותים בתשלום של פרסום ממומן שמציעים לנו בגוגל אדס ואנחנו מציגים מודעות מייל ממומנות שגולשים רלוונטים יראו כאשר אתם צופים במיילים שלהם בחשבון ג’ימייל.

פרסום במייל באמצעות גוגל יאפשר לנו להגיע אל לקוחות שונים מאלו שאנחנו יכולים למצוא באופן רגיל בעת פרסום ממומן ולכן זאת אופציה נוספת ששווה לבדוק כאשר אנחנו רוצים לשווק את העסק במייל.

אם אהבתם את המדריך ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת:

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:

שיווק במייל באמצעות ניוזלטרים

שיווק במייל הוא לעיתים החמצן של העסק ובעלי עסקים רבים לא יודעים לנצל את הפלטפורמות השונות. במאמר הבא נלמד אתכם איך להשתמש בניולטרים ובפרסום בגימייל.

מה זה ניוזלטר (Newsletter)

ניוזלטר (מייל מעוצב) הוא אחד הכלים השיווקיים החזקים ביותר למייל. אם אתם עדיין לא משתמשים בניוזלטר לעסק שלכם כנסו ותלמדו מה זה ניוזלטר ואיך להשתמש בו.

למה חשוב ליצור רשימת תפוצה לעסק?

בעידן המודרני עומדים בפני המשווק הדיגיטלי לא מעט ערוצי התקשרות מול הלקוח. מתוך ערוצים אלו אחד החזקים ביותר הוא רשימת תפוצה, כנסו ותבינו למה.

    כתיבת תגובה

    מלאו את כל השדות על מנת להשאיר תגובה (האימייל שלכם לא יוצג באתר).

    כלי נגישות