שיווק במייל באמצעות ניוזלטרים ו-Gmail

MediaMail » עיצוב ניוזלטר » שיווק במייל באמצעות ניוזלטרים ו-Gmail

שיווק במייל הוא לעיתים החמצן של העסק, בשונה מפלטפורמות אחרות כמו: גוגל, פייסבוק, ויוטיוב שבהם אנחנו יוצרים עמוד עסקי שבפועל לא באמת שייך לנו רשימת תפוצה עסקית תמיד תהיה בשליטה מלאה שלנו ואף אחד לא יוכל לקחת את זה מאיתנו.

נכון להיום שיווק במייל הוא תחום מפוספס בארץ ובעלי עסקים רבים לא יודעים לנצל את הפלטפורמה הזאת לקידום העסק שלהם. במאמר הבא נדבר על הנושא של שיווק במייל ונעסוק בשיווק העסק באמצעות ניוזלטר ובשיווק העסק באמצעות פרסום ממומן ב-Gmail.

שיווק במייל באמצעות ניוזלטרים ופרסום ממומן ב-Gmail

מעוניינים לשווק את העסק במייל? השאירו פרטים מתחת ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם:

פרסום ממומן באמצעות ג'ימייל

גוגל אדס מציעים לנו מגוון אפשרויות פרסום ורבים לא יודעים שאחת מאפשרויות הפרסום הקיימות היא שיווק במייל והצגת מודעות ללקוחות פוטנציאלים המשתמשים במייל של Gmail.

בחברת לינקשייק העוסקים בתחום של קידום בגוגל ופרסום ממומן אמרו לנו שאחד הטיפים החשובים ביותר לפרסום ממומן באמצעות ג’ימייל זה לכתוב תוכן וכותרת ברמה גבוהה על מנת שנוכל לתפוס את העין של הגולש ועל מנת שנוכל לגרום לו ללחוץ על המודעה.

בשונה מבאנרים רגילים שאנחנו מפרסמים ברשת המדיה של גוגל כאן המודעה מכילה רק טקסט וללא תמונות כך שזה הופך את החשיבות של הטקסט והקופירייטינג לחשובים יותר ממודעה רגילה.

שיווק העסק עם מודעות ממונות בגימייל באמצעות גוגל Ads זאת בהחלט פלטפורמה חשובה ואיכותית שכדאי לבדוק ולנסות על מנת להגדיל את ההכנסה והלקוחות שמגיעים אל העסק.

שיווק העסק באמצעות ניוזלטרים

כפי שציינו בתחילת המאמר רשימות תפוצה הם הכלי החשוב ביותר של העסק. רשימת תפוצה נשארת איתנו לעד וכל עוד נעשה שימוש נכון ברשימת התפוצה ונציג לנרשמים תוכן איכותי וחכם נוכל להמשיך ולצבור לקוחות חדשים ונוכל להפוך לקוחות מתעניינים ללקוחות על אמת.

כאשר אנחנו משווקים את העסק באמצעות רשימת תפוצה אז האמצעי שיווק הטוב ביותר הוא ניוזלטר מעוצב. ניוזלטר הוא באמצע מייל שיווקי שאנחנו שולחים לכל מי שנרשם לרשימת התפוצה ובשונה ממייל טקסט רגיל כאן מדובר על מייל שבנוי באמצעות קוד HTML.

המטרה שלנו כאן היא ליצור הודעה מעניינת ואיכותית עם תמונות שיוכלו למשוך את העין של הגולש. בשונה מאימייל שנשלח באמצעות טקסט כאן אנחנו יכולים להפוך את ההודעה להרבה יותר מעניינת באמצעות תמונות, טקסט מעוצבים וכו’…

כאשר אתם משווקים את העסק באמצעות ניוזלטר אז חשוב מאוד שהמייל יהיה מעוצב בצורה טובה ואיכותית וחשוב מאוד שהטוב יהיה מועיל לגולש. כאשר אתם שולחים הודעות חסרות ערך לגולשים התוצאה תהיה שמרבית הנרשמים לרשימת התפוצה פשוט יסירו את המייל שלהם וכך אתם תאבדו את הכוח שצברתם בעת בניית הרשימה.

איזה אמצעי שיווק יותר יעיל?

גם שיווק באמצעות ניוזלטרים וגם שיווק באופן ממומן באמצעות ג’ימייל יהיו יעילים במידה ותעשו זאת בצורה נכונה וחכמה. מבין 2 האפשרויות שהוצגו השיווק באמצעות ניוזלטרים יעיל יותר באופן מעשי ובשונה מפרסום באמצעות גוגל כאן אתם לא צריכים לשלם על כל לחיצה.

כפי שציינו לבנות רשימת תפוצה איכותית זה משהו שלוקח זמן ומצריך השקעה רבה, וודאו שהמייל שאתם שולחים מעוצב באופן מקצועי ויחד עם זאת יש לוודא גם שהתוכן איכותי ונותן ערך מוסף לגולש שאליו אתם שולחים את המייל.

אם אתם עדיין לא משתמשים במייל על מנת לשווק את העסק שלכם אז הגיע הזמן להתחיל ולנסות את 2 אמצעי הפרסום שהצגנו במאמר. וכפי שציינו כאן אם עדיין אל התחלתם לבנות רשימת תפוצה לעסק מדובר על אחד הכלים החשובים ביותר שיש לעסק והגיע הזמן להתחיל לבנות את הרשימה ולעשות בה שימוש.

אם אהבתם את המדריך ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת:

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:

איך לשווק/לקדם את העסק במייל

רבים מבעלי העסקים לא יודעים זאת אבל יש מספר גדול של דרכים לשווק את העסק באמצעות המייל (Email Marketing). בעמוד הבא תגלו את הדרכים היעילות ביותר.

למה חשוב ליצור רשימת תפוצה לעסק?

בעידן המודרני עומדים בפני המשווק הדיגיטלי לא מעט ערוצי התקשרות מול הלקוח. מתוך ערוצים אלו אחד החזקים ביותר הוא רשימת תפוצה, כנסו ותבינו למה.

מה זה ניוזלטר (Newsletter)

ניוזלטר (מייל מעוצב) הוא אחד הכלים השיווקיים החזקים ביותר למייל. אם אתם עדיין לא משתמשים בניוזלטר לעסק שלכם כנסו ותלמדו מה זה ניוזלטר ואיך להשתמש בו.

    כתיבת תגובה

    מלאו את כל השדות על מנת להשאיר תגובה (האימייל שלכם לא יוצג באתר).

    כלי נגישות